Kdaj: 4. marec 2016,  18.00 – 19.00

Kje: Rimska cesta 2b, Ljubljana

Melita Gole Kordiš, dipl. fizioterapevtka, spec. Cyriax terapevtka, se že dolga leta ukvarja s problematiko slabe drže. V svoji dolgoletni praksi je zasnovala sistem vaj, ki je izredno učinkovit pri korekciji drže.

“Veliko otrok si pokvari držo tudi z igranjem istrumenta. Violina je eden tistih instrumentov, ki pri igranju zahteva asimetrično držo. V veliki večini se otroci zarotirajo v bokih, kar lahko privede do deviacij hrbtenice, včasih celo do skolioze. Pogosto se tudi glava pomakne iz težišča naprej. Lopatice postanejo nesimetrično postavljene, vratna krivina se izravna. Kasneje se pojavljajo posledično zaradi slabe drže bolečine v vratnem delu, rokah in prstih … Izredno pomembno je delovati v preventivi, s pravilno postavitvijo na začetku, preden začnejo učenci igrati. V fazi rasti se hrbtenica razvija in raste. S slabo držo med igranjem lahko zelo slabo vplivamo na razvoj hrbteničnih krivin. Pogosto se zgodi, da učenci po nižji glasbeni šoli prenehajo z igranjem instrumenta, deformacije hrbtenice pa lahko ostanejo za vse življenje. Zato je zelo smiselno,da sproti izvajamo vaje za korekcijo drže in ozavestimo pravilo držo pri igranju.” (Melita Gole Kordiš)

Cena delavnice: 20 EUR

Prijave: Prijave sprejemamo na e-poštni naslov mail.specialcourses@gmail.com.

Kdaj: 4–6 marec 2016

Kje: Rimska cesta 2b, Ljubljana
Kdo:
Bojan Cvetrežnik je študiral klasično glasbo. Diplomiral je iz viole pri prof. Mile Kosiju, izpopolnjeval pa se je v Celovcu in Berlinu ter na mojstrskih tečajih (Helfried Fister, Kim Kashkashian, Diemut Poppen, Tabea Zimmermann, Laszlo Barshony, Carol Rodland, Hartmud Rhode, Mathias Buchholz). Tudi poklicno kariero je začel v klasični glasbi kot profesor viole in komorne igre na Srednji glasbeni šoli v Mariboru ter kot solo-violist orkestra Ljubljanske opere. Radovednost do neznanega in inovativni duh sta ga kmalu popeljala v raziskovanje glasbenih stilov, učenje drugih glasbil s strunami ter v skladanje lastne glasbe, od enostavnih pesmi do partitur za simfonični orkester. Na poti je igral z mnogimi zvenečimi imeni raznih glasbenih stilov, kot so Vinko Globokar, Vladko Stefanovski, Neil Innes, Arvid Engegard, Renato Chicco, Simone Zanchini … Vodil je produkcijo s Simfoniki RTV Slovenije in z Jensko filharmonijo. S skupino Terrafolk je prejel BBC World Music Award ter delal kot violinist-solist v kanadskem artističnem gledališču Cirque du Soleil. Leta 2005 je ustanovil Društvo za ENO glasbo, ki se zavzema za enakopravnost raznolikih glasbenih izrazov. Leta 2006 je ustanovil Simbolični orkester, ki združuje več kot 100 glasbenikov iz cele Evrope in izvaja glasbo v ekstremno različnih kulturnih okoljih. Od leta 2010 se spet intenzivno ukvarja z izobraževanjem, tako začetnikov kot tudi profesionalcev v okviru programov Godalkanje ter kot gostujoči predavatelj. Poučuje razredni pouk violine v 4. razredu Walfdorske osnovne šole. Največja inspiracija pri oblikovanju metodologije so zanj samouki. Izmislil si je igrive pristope za razumevanje teorije, kot so ¨Poj, ne jezi se¨, ¨Pojoča tombola¨, tablične aplikacije in druge miselne igre. Rad pove: ¨Resno se lahko pogovarjam le s tistim, ki razume šalo.¨
Kaj:
TRENING ZA UČITELJE VIOLINE
Razumevanje in akcije v prvem obdobju, pred branjem not Igranje brez not ne pomeni izključevanja glasbene teorije. Razumevanje glasbene teorije samoukom omogoča, da slušno osvojeno glasbo izvajajo na različnih instrumentih z melodično, basovsko, harmonsko ali ritmično vlogo. Tehnično postavitev na violini izvajam z učenci dosledno s popolnoma jasnimi prispodobami. Otroci znajo sami ocenjevati pravilnost določene postavitve ali tehnike ter ob tem iščejo zase najprimernejšo pot do sproščene igre in dobre slušne kontrole. Katere cilje učinkoviteje dosegamo z individualnim, katere pa s skupinskim poukom? Svojega dela ne poimenujem kot novo ¨metodo¨, ker so za definiranje in trženje metod potrebna škodljiva poenostavljanja. Želim, da bi učitelji bili dovolj prilagodljivi, da bi lahko posameznemu učencu na hitro sami napisali etudo ali vajo, ne le uporabljali stoletja stare vaje, ki so jih takrat najboljši učitelji pisali svojim učencem. Ob tem je potrebno imeti jasno določene prioritete. Poudarek dajem otrokovemu glasbenemu okusu, takojšnjemu nastopanju, integraciji glasbe v vsakdanje življenje in druge dejavnosti. Vabljeni, da pridete spoznati bazene, skakalce, plavalce, letališča, gorski, nižinski svet, avtocesto, volan, ribico, balon in še premnoge zabavne pripomočke!
Video:
Urnik:
Podrobnejši urnik lahko najdete na spodnji povezavi:
Udeleženci so dolžni prisostvovati na vseh terminih delavnic.
Cenik:
150€/posamezno delavnico; 450€/celoletna udeležba (90€/posamezno delavnico)
Rok prijave:
8 dni pred posamezno delavnico
Rok plačila:
Za celoletno šolnino do 24.9.2015 Za posamezno delavnico najkasneje na dan delavnice. Celoletna šolnina se plača v treh obrokih (po 150€), pred septembrskim, novembrskim in januarskim kurzom. Prijavite se tako, da pošljete mail na: mail.specialcourses@gmail.com Račun boste ob prijavi prejeli po mailu.

 

kdaj: sobota, 20. 2. 2016, ob 20.00

kje: Kavarna hotela Balnea, Dolenjske toplice

4. koncert iz cikla gostovanj Godalkanja v termah Krka.

Bojan Cvetrežnik s člani Simboličnega orkestra.

Zasedba:

Bojan Cvetrežnik – violina
Vanja Dizdarević – kontrabas
Šemsudin Dino Džopa – kitara
Eva Jurgec – oboa

Kdaj: 13. -14. februar 2016

Kje: Glasbena šola Slovenska Bistrica

Bojan Cvetrežnik je 13. in 14. februarja vodil dvodnevni seminar za učence godal, učitelje godal ter za učitelje nauka o glasbi. Po seminarju smo prejeli ta vzpodbuden odziv staršev:

“Otroci so po tem vikendu izjemno napredovali v tonu in veselje do inštrumenta se je povzdignilo v nebo, navdušenje nad profesorjem pa je tudi bilo neizmerno. Mi pridemo na poletno delavnico kamorkoli in kdajkoli, če nam le paše v urnik.”   Metka Kramberger

 

Kdaj: 8. januar 2016, 15.00 – 16.30

Kje: Vrtača 11, Ljubljana

Zaradi velikega interesa za tridnevno delavnico romunske glasbe z Jean-Christophe Gairardom ponujamo tudi možnost udeležbe na krajši, 90-minutni delavnici v okviru Hobi Godalkanja. Delavnica bo potekala v petek, 8. 1. 2016, ob 15h, na Vrtači 11. Prijave sprejemamo do 7.1. na elektronski naslov mail.specialcourses@gmail.com.

Kdo:

Jean se je rodil leta 1987 v Franciji. Študij violine, komorne glasbe in glasbene formacije je zaključil na Nacionalni glasbeni akademiji v Aix-en-Provenceu leta 2003. Svoje spretnosti na violini je intenzivno izpopolnjeval z glasbeno improvizacijo, predvsem z jazzom in swingom, z igranjem komorne in orkestralne glasbe na Akademiji ter s študijem pri Michelu Devertu na Akademiji v Aix-en-Provence. Poleg študija violine je sodeloval tudi pri obširnem projektu transkripcije in ohranjanja tradicionalne romunske ljudske glasbe.

Sodeloval in nastopal je s številnimi pomembnimi glasbenimi skupinami, kot so Evropski simbolični orkester v Ljubljani, Tchayok trio (ruska in ruska romska glasba), ansamblu Troïka (ruska glasba), Big Band Outch Men Orchestra, formaciji Clair de Lune v Romuniji, kvartetom Tzwing … Ob tem je izkusil številne glasbene stile tudi preko sodelovanj s priznanimi glasbeniki, med drugim z moldavskim činelistom Mihaijem Trestianom, moldavskim harmonikašem Andreïjem Tasnicencom, romunskim harmonikašem Robertom de Brasovom, francoskim violinistom Emiliem Castiellom, romunskom violinistom Marcelom Râmbo in izvajalcem manouche glasbe Tchajem Limbergerjem. Ustanovil je glasbene skupine, kot so: Flamenclasico project, ki izvaja sintezo framenko glasbe in klasične španske glasbe, duet Violin Summit v sodelovanju s svetovno priznanim violinistom Françoisem Arnaudom, sekstet Aalma di Luna, ki je nastal z združitvijo triev Clair de Lune in Aalma Dili.

Leta 2009 je vodil mojstrske tečaje Uvajanje v improvizacijo manouche swinga v Grand Théâtre de Provence, leta 2011 pa je tedensko učil balkansko glasbo v Waldorfskih šolah.

 

Kaj:

ROMUNSKA VIOLINA

Romunska glasbena tradicija je sestavljena iz različnih regijskih stilov. Transilvanija zajema eno najbogatejših izročil v regiji, saj v sebi združuje mešanico madžarske, romunske, judovske, romske in nemške tradicije.

Zahtevana stopnja:

Priporočeno znanje na nivoju četrtega razreda nižje glasbene šole.

 

Video:

 

Cenik:

20€

Rok prijave:

7. januar 2016

Kdaj: 8–10 januar 2016

Kje: Rimska cesta 2b, Ljubljana

 

English version

 

Kdo:

Jean se je rodil leta 1987 v Franciji. Študij violine, komorne glasbe in glasbene formacije je zaključil na Nacionalni glasbeni akademiji v Aix-en-Provenceu leta 2003. Svoje spretnosti na violini je intenzivno izpopolnjeval z glasbeno improvizacijo, predvsem z jazzom in swingom, z igranjem komorne in orkestralne glasbe na Akademiji ter s študijem pri Michelu Devertu na Akademiji v Aix-en-Provence. Poleg študija violine je sodeloval tudi pri obširnem projektu transkripcije in ohranjanja tradicionalne romunske ljudske glasbe.

Sodeloval in nastopal je s številnimi pomembnimi glasbenimi skupinami, kot so Evropski simbolični orkester v Ljubljani, Tchayok trio (ruska in ruska romska glasba), ansamblu Troïka (ruska glasba), Big Band Outch Men Orchestra, formaciji Clair de Lune v Romuniji, kvartetom Tzwing … Ob tem je izkusil številne glasbene stile tudi preko sodelovanj s priznanimi glasbeniki, med drugim z moldavskim činelistom Mihaijem Trestianom, moldavskim harmonikašem Andreïjem Tasnicencom, romunskim harmonikašem Robertom de Brasovom, francoskim violinistom Emiliem Castiellom, romunskom violinistom Marcelom Râmbo in izvajalcem manouche glasbe Tchajem Limbergerjem. Ustanovil je glasbene skupine, kot so: Flamenclasico project, ki izvaja sintezo framenko glasbe in klasične španske glasbe, duet Violin Summit v sodelovanju s svetovno priznanim violinistom Françoisem Arnaudom, sekstet Aalma di Luna, ki je nastal z združitvijo triev Clair de Lune in Aalma Dili.

Leta 2009 je vodil mojstrske tečaje Uvajanje v improvizacijo manouche swinga v Grand Théâtre de Provence, leta 2011 pa je tedensko učil balkansko glasbo v Waldorfskih šolah.

 

Kaj:

ROMUNSKA VIOLINA

Melodije in tehnične specifike violinske glasbe v Romuniji.

Romunska glasbena tradicija je sestavljena iz različnih regijskih stilov. Transilvanija zajema eno najbogatejših izročil v regiji, saj v sebi združuje mešanico madžarske, romunske, judovske, romske in nemške tradicije.

Učili se bomo tradicionalnih melodij iz Transilvanije z različnimi plesnimi ritmi in posebnimi stavčnimi razdelitvami, uporabo loka in okraski. Naučili se bomo tudi spremljave in drugih glasov.

Zahtevana stopnja:

Dobro tehnično znanje instrumenta. Igranje po posluhu in ne le ob branju not.

 

Video:

 

Urnik:

Petek: 18:00 – 21:00
Sobota: 10:00 – 13:00, 16:00 – 19:00
Nedelja: 10:00 – 13:00, 16:00 – 19:00, zaključni koncert

Udeleženci so dolžni prisostvovati na vseh terminih delavnic.

 
Cenik:

150€/posamezno delavnico; 450€/celoletna udeležba (90€/posamezno delavnico)
Rok prijave:

8 dni pred posamezno delavnico

 

Rok plačila:

Za celoletno šolnino do 24.9.2015

Za posamezno delavnico najkasneje na dan delavnice.

Celoletna šolnina se plača v treh obrokih (po 150€), pred septembrskim, novembrskim in januarskim kurzom.

Prijavite se tako, da pošljete mail na: mail.specialcourses@gmail.com

Račun boste ob prijavi prejeli po mailu.

 

 

 

 

When: 8–10 January 2016

Where: Rimska cesta 2b, Ljubljana

Slovenska verzija

Who: 

Jean was born in 1987 in France. He got his certificate in Violin, Chamber music and Musical formation at the National Music Academia of Aix-en-Provence in 2003. He was developing his violin skills by extensive work on improvised music, especially jazz and swing, by playing chamber and orchestral music at his Academy, and by superior studies at the National Music Academia of Aix-en-Provence under the direction of Michel Devert. In addition to his own violin studies, he has also cooperated in the large-scale project on transcription and conservation of traditional Romanian folk tunes.

He collaborated and performed with numerous significant music groups, such as European Symbolic Orchestra of Ljubljana, Tchayok trio (Russian and Russian-gipsy music), Troïka ensemble (Russian music), Big Band Outch Men Orchestra, Clair de Lune formation in Romania, Tzwing quartet… He experienced many music styles in cooperation with famous musicians: Moldovan cymbalist Mihai Trestian, Moldovan accordionist Andreï Tasnicenco, Romanian accordionist Roberto de Braşov, French violinist Emilio Castiello, Romanian violinist Marcel Râmba, and Manouche musician Tcha Limberger, just to name a few. He founded music groups such as: Flamenclasico project, a synthesis of Flamenca music and classical Spanish music , Violin Summit duo in collaboration with the world-class violinist François Arnaud, Aalma di Luna sextet, a fusion of Clair de Lune and Aalma Dili trios.

He was a Masterclass teacher at the Initiation to improvised Manouche Swing in the Grand Théâtre de Provence in 2009 and in 2011, he led weekly classes of Balkanic music in Steiner schools.

What:

ROMANIAN VIOLIN

Tunes and technical specificities of violin playing in Romania.

The Romanian musical tradition is made up of several different regional styles. Transylvania gathers one of the richest heritages in the region, with its historical admixture of Hungarian, Romanian, Jewish, Roma (gipsy) and German traditions.

We will study traditional tunes from Transylvania with different dance rhythms and specific phrasings, bows strokes and ornaments. We will also learn accompaniment and secondary voices.

Required level:

Good technical knowledge of the instrument. Acquisition “by ear” and not only by reading.

 

Video:

Timetable:

Friday, 6pm–9pm;

Saturday 10am–1pm, 4pm–7pm;

Sunday 10am–1pm, 4pm–7pm, final performance;

Participants are required to attend all workshops of the course.

Price:

150€/workshop ; 450€/yearly participation (90€/workshop)

Deadline for an application:

8 days before each workshop

Deadline for payment :  

September 24th for the yearly participation.

For one course: on the day of the course. 

Yearly participation has to be paid in 3 amounts of 150€ (before the September, November and January courses)

If you wish to be a part of our courses, just send a mail on:   mail.specialcourses@gmail.com  and we will send you an invoice.

 

 

 

sreda, 6.1., ob 21.00 / Anika (bivši Saloon), Eipprova 19, Ljubljana

četrtek, 7.1., ob 21.00 / Žmauc, Rimska cesta 21, Ljubljana

petek, 8.1., ob 21.00 / Hostel Celica, Metelkova 8, Ljubljana

sobota, 9.1., ob 21.00 / KGB Maribor, Vojašniški trg 5, Maribor

nedelja, 10.1., ob 19.00 / Atrij ZRC SAZU, Novi trg 2, Ljubljana

 

Jean-Chritophe Gairard – Ionica
&
člani European Symbolic Orchestra in skupine Terrafolk

Spontana barska turneja petih zaporednih koncertov bo postregla s strastmi iz transilvanske romske vasice, kamor se Jean-Christophe Gairard – Ionica vozi iz Francije 2200 kilometrov že vrsto let. Ob zadnjem obisku mojstra Marcela Rambe sta se mu pridružila tudi Bojan in Barja. S svojo romsko violino jih je zadel v srce. (Posledično bo z glasbo zadeto tudi civilno prebivalstvo v Sloveniji in Franciji.)

Premierno bo na turneji na voljo še neizdan CD XXLive v izvedbi European Symbolic Orchestra in Terrafolk, za katerega sta najbolj vroči del produkcije prispevala prav Jean-Christophe Gairard – Ionica in Mystica za Terrafolk, ki bo skupaj s produkcijsko zasedbo  Terra(sa)folk prisoten tudi na delu turneje. Del vsebine CD-ja XXLive z Ionico lahko doživite na spodnjem videu:

Jean-Christophe se po tej klubski turneji in delavnicah, ki jih bo izvedel za Godalkanje med 8. in 10. januarjem, odpravlja na najmanj leto dni dolgo potovanje z jadrnico proti Južni Ameriki  in naprej.

Jean-Christophe Gairard – violina
Barja Drnovšek – violina
Šemsudin Dino Džopa – kitara
Vanja Dizdarević – kontrabas
Bojan Cvetrežnik – režigent, violina, kontrabas
Gostje:
An Černe – flavta, nai (od 8.-10.januarja)
Danijel Černe – Mystica – kitara (od 8.-10.januarja)
Nicolas Hauzeur(BE) – violina, brač (od 7.-10.januarja)
Uroš Jezdič – harmonika

kdaj: torek, 22. 12. 2015, ob 18.00

kje: Rimska 2/b, Ljubljana

V torek, 22.12., so naši učenci Godalkanja pokazali, kaj so se naučili v letošnjem šolskem letu in nam zaigrali raznolike skladbe.

 

IMG_0443 IMG_0451 IMG_0458

 

 

kdaj: sobota, 12. 12. 2015, ob 20.00

kje: Kavarna hotela Balnea, Dolenjske toplice

3. koncert iz cikla gostovanj Godalkanja v termah Krka.

Zasedba:

Bojan Cvetrežnik – violina, kontrabas, ipad
Barja Drnovšek – violina, kontrabas, ukulele
Dejan Gregorič – violina
Ana Obreza – violina
Karmen Cvetko – violina